Здравейте, откакто съм взел колата (159 дизел)преди 5-6 месеца винаги си е виела помпа ли е незнам точно като въртя волана ? Течността вътре в казанчето ври, пеняви се и е червена. Поръчал съм нова казанче и GI/R течност след като видях кипенето тези дни, но днес изведнъж виенето стана страшно силно и имаше преляла течност от казанчето и колата според мен неможе да се кара, до такава степен вие . Хидравлика си има иначе. Като дойде казанчето ще го сменя, но нз дали ще се оправи ? Според вас какво е станало, ако някой е имал същия проблем с тази кола да каже как го е решил ? Гледах има течност , не е на минимум.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Силно виене про навиване на волана ?
Collapse
X
-
Времето е студено, течността като е кофти е нормално да вие повече. Въпроса е защо 5-6 месеца се ослушваш, много по-лесно е смениш казанче и течност (дори да се окаже че няма нужда, маслото никога не е лошо да се подмени с ново и подходящо), отколкото рейка или помпа.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
-
Просто може от карането в това състояние и хидравличната помпа да е "завила" на умряло ...
Не мога да кажа нищо, освен да дам линк:
http://www.power-steering.co.uk/alfa...ms-racks-pumps
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...ring-pump.html
https://www.youtube.com/watch?v=On05UB64mLwAlfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Момчета, говорим за 159!
Дори моята не прави такива простотии.
Колега, помпата ти е за боклука.
Мога да ти кажа и конкретно, че има повредена семеринга, която вкарва въздух, който пък клапана за свръхналягане превръща в пяна.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Между другото, погледни маркуча за високото налягане дали е оригиналния. Сега ще обясня защо. Като правих ремонта на моята каляска, вадих мотора и забелязах теч през маркуча, сълзеше отнякъде (явно остарял), та давах да го правят в една фирма които правят хидралични маркучи, та оправиха го, но не сложили заглушителите. Последва страшно виене при въртене на място, сякаш аха да си изхвърли рейката. Смених го с оригинален и всичко заспа. Не казвам че това ти е проблема, но не е зле да хвърлиш едно око, ако е преправян си личи. Последвалото силно виене обаче няма връзка с маркуча, там вече колегите споменаха вариантите.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Все си мисля, че казанчето ти е най-малкия проблем. Отиди на сервиз да ти видят помпата и рейката, че в едно от двете със сигурност е причината.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Колега имах подобен проблем
https://www.youtube.com/watch?v=xUkDY_npK-w
Реших го като долях хидравлична течностAlfa Romeo GTV - 1.8 - 144hp TS
Alfa Romeo 159 - 1.9 - 160hp JTS
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеВсе си мисля, че казанчето ти е най-малкия проблем. Отиди на сервиз да ти видят помпата и рейката, че в едно от двете със сигурност е причината.Alfa Romeo 159 1.9 16V SW
Comment
-
Проблема беше в казанчето ! Беше паднала цедката вътре и оттам се получаваше виенето от помпата . След изчистването и поставянето му , както и смяната на течността се оправи хидравликата. В клипа постнат от колега по горе с виещата помпа, в коментарите под него се казва, че проблема се решава с въпросното казанче и смяна на течността.ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99
Comment
Comment